Jak Exero Social podporuje správce třetích stran

Ve společnosti Exero Social se specializujeme na poskytování přesných a využitelných informací o sociálních médiích správcům třetích stran (TPA), které jsou potřebné k efektivnímu hodnocení a řízení rizikových profilů pojistných událostí jejich klientů. Naše pokročilá řešení jsou navržena tak, aby odhalila potenciální rizika a zajistila vám komplexní informace potřebné k přijímání informovaných rozhodnutí.
Nejde jen o pouhé shromažďování dat, ale poskytujeme užitečné informace, které můžete využít k přijímání zásadních rozhodnutí. Naše zprávy nejen identifikují potenciální rizika, ale nabízejí také vhled do kontextu a důsledků zjištění. To umožňuje agenturám TPA přijímat proaktivní opatření při řízení pojistných událostí, zmírňovat potenciální ztráty a zajišťovat integritu procesu pojistných událostí.

Illustration

Odhalování podvodů

Exero Social využívá pokročilé zpravodajství ze sociálních médií k odhalování podvodných aktivit. Naše podrobné analýzy odhalují podezřelé chování a vzorce chování a pomáhají pojišťovnám rychle a přesně identifikovat a řešit podvodné nároky.

Illustration

Majetkové nároky

Naše nástroje ověřují platnost škody na majetku nebo ztráty porovnáním údajů o pojistné události s příspěvky na sociálních sítích a údaji o zeměpisné poloze. Tím je zajištěno, že jsou zpracovávány pouze oprávněné majetkové nároky, což chrání zdroje vaší společnosti.

Illustration

Reklamace automobilů

Vyšetřujeme dopravní nehody a potenciální zinscenované kolize zkoumáním obsahu sociálních médií a výpovědí svědků. Naše komplexní analýzy poskytují zásadní důkazy pro ověření pojistných událostí a zajišťují přesné posouzení pojistných událostí.

Illustration

Nároky na náhradu škody na zdraví

Aplikace Exero Social pomáhá ověřovat závažnost zranění a časový plán zotavení sledováním aktivit žadatelů na sociálních sítích. To pomáhá pojišťovnám ověřovat nároky na odškodnění za újmu na zdraví a předcházet podvodným výplatám.

Illustration

Nároky na odškodnění pracovníků

Naše řešení v oblasti sociálních médií odhalují podvodné žádosti o odškodnění za úraz a posuzují oprávněnost případů odškodnění pracovníků. Poskytováním přesných a spolehlivých údajů vám pomáháme zajistit spravedlivé odškodnění a zabránit zneužívání systému.

Illustration

Life Insurance Claims

Okolnosti pojistných událostí v životním pojištění potvrzujeme shromažďováním příslušných informací ze sociálních médií. Naše důkladná šetření podporují proces ověřování a zajišťují správné a efektivní zpracování pojistných událostí v životním pojištění.


Integrací inteligentního systému Exero Social do procesu správy pojistných událostí získáte výkonný nástroj pro zvýšení efektivity a přesnosti. Naše služby pomáhají zefektivnit vyšetřování, zkrátit čas a snížit zdroje vynaložené na posuzování nároků a v konečném důsledku podpořit lepší výsledky pro vaše klienty.